en helt vanlig dag fast ändå inte

nä helt vanlig är den inte, inte för mig ialla fall. för ingen robin finns att umgås med. 8 långa flygtimmar bort och inte kommer du hem förrän på söndag. en vecka var helt okej, det klarade jag av. men nu efter lite mer än en vecka så börjar det bli jobbigt, riktigt jävla jobbigt. är så stirrig hela tiden och vet inte vad jag ska ta mig till, vad jag ska göra för att få tiden att gå fortare. söndag är inte jätte långt borta men det känns som att ju mer jag tänker desto längre bort är du, och tror mig jag tänker en hel del.
känns som det var en evighet sen jag såg dig sist, fast det egentligen bara är lite mer än en vecka. känns verkligen jätte tomt och tråkigt!

Jag saknar dig, kom hem nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback