helg

så var helgen slut igen, går alldeles för fort.
fredag, kollade på tröningen en stund, åkte sen till robin o käkade pizza efter det somnade jag ganska fort.
mitt tappra försök att börja träna försvann innan det ens hade börjat. istället blev det till o träna rehab igen =( men imorn ska jag börja lite lätt igen, ska kunna gå för fullt, men man vet ju aldirg så bäst o ta det lite försiktigt i början. så imorogn inleds med spel i skolan och sedan på kvällen GRÄS gräs härliga gräs, äntligen fotboll på riktigt.

lördag,
sov mig igenom hela eftermiddagen och åkte sen till robin. efter det blev de fest o sedan gck vi hela den långa vägen tillbaka hem till honom och somnade igen.

söndag,
kollade på fotboll och sedan inte så mycket mer, härligt väder!
har två engelska saker och skriva färdigt ikväll, om jag orkar. Känner mig inte särskilt motverad just nu. Dessutom kom jag precis på att jag har en bok att läsa ut till på torsdag och en massa frågor att svara på, men de löser sej nog.

-emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback