tisdag

äntligen lov och redan tisdag :S
sista skolveckan avlutades med en rejälförkylning och ingen träning för min del.
fortsatte med bååth och lebedevs 18 års fest i lördags som var bland det roligaste jag gjort på riktigt länge, inte alla som passar i grönt hår xD kommer kanske lite bilder sedan.
på festen lyckades jag med någonting inte allt för bra, nämligen att sjunga (skrika) så mycket att någonting i min hals bestämde sig för att lägga av. så när jag vaknade i söndags kunde jag knappt prata o inte blev det bättre heller, framåt söndag kväll var det riktigt jobbigt att få fram några ord haha xD det blev lite bättre igår och nu kan jag prata utan problem fast jag låter helskum. Bara förkylningen kvar att utrota så ja kan börja träna igen, blir så rastlös när jag inte kan träna, så jag tingade med mamma på en promenad för en stund sedan =)
hoppas på ett kalas lov nu =D

- emma v robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback