fredag

jaha, så har det sådär lång tid igen. men ärligt talat så har jag inte ens tänkt på att jag har en blogg.
sista "riktiga" veckan i skolan har varit hemsk, jag är inte lätt stressad person men nu har jag verkligen suttit med hjärtat i halsgropen ett par dagar, men nu äntligen äntilgen är det över. Jag har lämnat in det sista och kan med ro sätta mig ner i soffan och veta att nu är det snart slut.   Och äntligen ett sommarlov!
Har varit och växlat pengar till resan idag. 7 härliga dagar i solen med två av de bästa, ska bli grymt!

Men nu ska jag ta min tuttifrutti glass som jag precis köpte i hemglassbilen och sätta mig i soffan och bara njuta av att jag har absolut ingenting jag måste göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback