frustrerande

nu har det gått en och en halv vecka, en och en halv vecka utan träning. och jag är så rastlös så jag vet inte var jag ska ta vägen. det började med att ja fick urinvägsinfektion och med den pencilin i en vecka o det var ju iofs inte så farligt. en vecka vila kan man behöva ibland. men första träningen efter det så går jag givetvis och skadar foten. så nu sitter jag här rastlös, ingenting o göra, förbannad och med en svullen fot som inte vill ge sig.
Jag har inte ens något jag behöver göra i skolan, eller nu ljög jag men inget jag känner för o göra i allafall.
Aja det är väl bara o bita ihop, får ju gå på gräs snart om jag är frisk :D

Dagen har bestått av en härlig sovmorgon till 10 i 12, en lektion som varade i knappt en halvtimme och sedan en lite sväng på stan och en ny BH. Ganska trevligt, bara en sak som fattas i det underbara vädret, TRÄNING!

Imorgon är det mentorsdag och hela SPI05B ska spela golf xD
Ska bli väldigt intressant och bör definitivt förevigas. Kan ju inte precis påstå att jag är särskilt bra på golf, har mina ljusa stunder i minigolf ibland men tvivlar på att det kan hjälpa mej, men jag ska ändå göra mitt bästa för o banka skiten ur er andra, MOHAHAHAHAHHA!

-emma, ROBIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback