ny dag, nya skor och golf

ny dag o nya tag. har lugnat ner humöret betydligt sedan igår.
dagen tillbringades med klassen på en så kallad mentorsdag ute i vilshärad på en golf bana. mycket trevligt vill jag lova, fast kan ju nu konstatera att jag inte är någon stjärna på golf men även jag hade mina stunder. min otroliga insats varvades med missade bollar, mycket ojoj, dåliga utslag, vredesutbrott, gräs som flög åt alla håll för att sedan helt plötligt (enligt mig själv) vara den bästa. måste säga att hur många gånger jag än sa att jag hatar golf så hade jag faktiskt roligt i blåsten och jag måste ha varit ganska underhållande xD
hade tagit med kameran för att föreviga denna dag eftersom dagar med SPI05B brukar bli ganska trevliga, men efter tredje bilden tog batteriet slut så det var bara jag och patrik som hann komma med på bild.

har precis varit o köpt två par nya skor, ett par gräddvita med fjärilar och ett par svart o vit randiga med fjärilar, skitbra, men verkligen inte nåt jag behövde.

o imorgon är det fredag och det innebär helg, men också något som är ännu bättre, nämligen TRÄNING!
foten är fortfarande svullen men jag har iaf inbillat mig att den inte gör ont längre så jag tänker vad någon än säger göra ett tappert försök att träna för nu är jag ruggigt trött på att sitta hemma och dega.

-emma, golfstjärnan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback