a long time ago

länge sedan jag skrev nu och det har hunnit hända både det ena och det andra.
Bl a seriepremiär följt av ytterligare tå matcher, en vunnen, en lika och tyvärr en förlust. hittills har det varit härligt väder och att spela fotboll nu måste vara bland det abslut bästa som finns, älskar det!

Sedan jag skrev sist så har även Robin kommit hem och till o med varit hemma ett tag =) känns mucho bra och jag är inte lika stirrig längre, men dock trött som ett as xD

Har bakom mej en otroligt icke jobbig vecka med endast två skoldagar, men har ändå hunnit med både ett nationellt prov i engelskqa och ett tal i coachingen och jag får nog lov och säga att det gick ganska bra både och.

Och för alla som vill veta är det idag exakt en månad och en vecka tills jag, Froyd och Ällen ska te Bulgarien =D

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback