Så var det över!

Så har man fyllt 18 och ärligt talat var det inte så speciellt. Visst var det härligt att återigen va i fokus och få en massa fina paket men jag hade så stora förhoppningar på den här dagen. Visst är jag "fri" och för göra vad jag vill nu, men var det mer än så. Vad hände med det där förväntade lyckoruset och den speciella känslan. Den infann sig aldrig riktigt även om det på många sätt är otroligt skönt att vara lika gammal som "alla andra".

Och med tanke på lyckorus. Idag skrev oh framförallt klarade jag körkortsteorin. En enorm lättnad, det känns verklugen som att en sten har fallit från mitt bröst ;)
Jag tror nog att jag kan säga att det var en av de nervöstaste timmarna i mitt liv idag mellan halv 1 och halv 2.
Hjärtat slog hur fort som helst och jag skakade. Nä jag va klar med alla frågorna vågade jag knappt avsluta provet. Jag var så himla rädd att jag inte skulle klara det och att jag skulle behöva komma dit och vara så nervös igen. Men det gick vägen med ett bra resultat och ett steg närmare det lilla rosa plastkortet :)

Imorn blir det underbar och för första gången laglig utgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback