tisdag

en ledig tisdag idag så igår kväll passade jag på att umgås lite med anna och frida. vi åkte till östra strande och spelade minigolf på japan, det började mycket bra för mig med hole in one på första hålet. men tillsist blev jag bara tvåa efter anna som segrade. sedan bestämde jag och anna oss för bio- sex and the city och frida åkte tyvärr hem till hulda  (hennes hund). filmen var mycket bättre än jag trodde även om serien är bra mycket bättre. 

idag har dagen bestått av:
- lång sovmorgon till kl 1.
- träning på nautilus
- handlat mat och lagat mat
- kört min lillebror till nån motorcykel affär så han kunde hämta sin reparerade motorcykel

och ikväll ska jag åka hem till robin för att sova tidigt och imorn är det jobb 7-14 som gäller.

-emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback