Fredag

Inte direkt igår jag skrev här och jag tvekar på om jag kommer fortsätta men nu blev jag i alla fall lite sugen.
Har fått en ny dator vilket såklart gör saken väldigt mycket roligare också. Dessutom känner jag helt enkelt för att skriva lite. Tror itne att någon läser men ändå.
Jobbar bara hela dagarna, händer inte mycketr spännande, orkar helt enkelt inte med nåt annat.
Ska försöka träna på gym så mkt jag kan nu när vi har uppehåll från fotbollen så man kan vara med och ta en plats igen sedan.
Var i Helsingör häromdagen och shoppade lite (förvånansvärt nog ingen öl eller sprit), köpte skor, väska, t-shirt, örhängen och ett armband, mycket trevligt =)
Apropå Helsingör och öl och allt det där så måste jag ´säga att jag är grymt sugen på en utekväll eller två snart, men som man kan gissa så varken hinns det eller orkas med på grund va allt detta jobb och allt annat som ska göras. men det kan förhoppningsvis klämmas in nångång snart. 

på återseende
-emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback